Abbi

Technologie: Java, JFlex

Opis: Narzędzie do optymalizacji stron internetowych pod kątem osób niepełnosprawnych wzrokowo.
Jest to aplikacja pełniąca rolę walidatora stron połączonego z zaawansowanym edytorem kodu źródłowego. Przeznaczona jest dla twórców stron www. Pozwala im przekonać się w jakim stopniu tworzone przez nich strony są dostępne dla osób niepełnosprawnych (zwłaszcza z wadami wzroku) oraz sugeruje odpowiednie modyfikacje, które mają wpływ na poprawę dostępności. Program analizuje kod strony zgodnie ze standardami WCAG.

aplikacja desktop abbi widok ogólny aplikacja desktop abbi interfejs użytkownika aplikacja desktop abbi projekt

Geoportal

Technologie: C#, ASP.net, Ajax, Javascript, WCF, XML

Opis: Geoportal to internetowa aplikacja GIS stworzona na potrzeby Głownego Urzędu Geodezji i Kartografii. Nasza firma była podwykonawcą aplikacji do przeglądania i edycji danych gisowych (klienta mapy). Ciekawostką jest, że mapy a których pracuje GUGiK są jednymi z najbardziej szczegółwych map Polski dostępnych w internecie. Geoportal jest częścią większej rodziny aplikacji.
Z aplikacją jak i całym portalem można zapoznać się na stronie: www.geoportal.gov.pl

aplikacje www, geoportal aplikacje www, geoportal gis aplikacje www, geoportal interfejs użytkownika aplikacje www, geoportal internetowy

SIGNA

Technologie: C#, ASP.net, Ajax, Javascript, WCF, XML

Opis: Aplikacja należy do tej samej rodziny co w/w Geoportal. Signa to specjalna wersja klienta mapowego napisana dla hiszpańskiego Instituto Geográfico Nacional.

aplikacje internetowe aplikacje internetowe signa aplikacje internetowe C#

Rejestr Gospodarstw

Technologie: C#, WPF, WCF, Oracle

Opis: Program stworzony na zlecenie Agencji Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa w oparciu o kontrakt z firmą ABG, kóra była głownym koordynatorem projektu. Nasza firma była podwykonawcą i realzatorem prac związanych z iterfejsem użytkownika. Jest to desktopowa aplikacja z zaawansowanym, bardzo responsywnym interfesjsem napisanym z wykorzystaniem najnowszych (jak na tamte czasy) tehnologi Microsoft'u (WPF, WCF).


ZSZiK

Technologie: C#, ASP.net, Ajax, Javascript, Oracle

Opis: Aplikacja internetowy do zdalnej konfiguracji ustawień baz danych oraz sprawdzania poprawności tychże danych. Oparta była w całości o bazy danych Oracle i systemy klastrowe.


Pixel shadery, Vertex shadery

Technologie: C#, HLSL, GLSL, OpenGL, DirectX

Opis: Nasza firma zajmuje się również pisaniem aplikacji 3D w tym PixelShaderów i VertexShaderów z wykorzystaniem GLSL i HLSL. W ramach rozmaitych projektów na przestrzeni lat powstało całkiem sporo takich aplikacji. Kod wielu z nich został nastepnie udostępniony w internecie na zasadach darmowych aplikacji Open Source.


Symulacja sztucznej inteligencji ruchu obiektów

Technologie: C#, OpenGL

Opis: Aplikacja wykorzystująca najbardziej popularne algorytmy ruchu obiektów w grach komputerowych. Zaimplementowane zostały m.in. ucieczka, podążanie za przywódcą, podjazd, podążanie scieżką, ruch dowolny, omijanie przeszków.


Podstawowy silnik gry FPP oparty na mapie Quake II

Technologie: C++, OpenGL

Opis: Silnik zawiera bardzo proste podstawy poruszania się, ruchu kamery, fizyki skoków, detekcję kolizji. Oparty został na mapie z gry Quake II. Program wczytuje i odpowiednio wyświetla pliki BSP zawierajace dane na temat mapy takie jak współrzędne obiektów, tekstury i oświetlenie. Tego typu aplikacjie można z powodzeniem wykorzystywać jako efektowne prezentacje wirtualne.

aplikacja 3d opengl aplikacja 3d directx aplikacja 3d shadery aplikacja 3d quake